کشت و صنعت تابش
خانه / پودر سیر / خرید اینترنتی پودر سیر با بهترین کیفیت و قیمت

خرید اینترنتی پودر سیر با بهترین کیفیت و قیمت

سیر در شهرهای مختلف ایران با بهترین کیفیت تولید می شود. این محصول به صورت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و سیر به شکل تازه، خشک شده، اسلایس شده و پودر شده کاربرد زیادی در بسیاری از غذا ها دارد و به عنوان یک ادویه پرخاصیت در تهیه انواع غذاها مصرف زیادی دارد. به دلیل کاربرد فراوان و فواید زیاد امروزه بازار فروش بسیار پر رونقی دارد و دارای طرفدارای زیادی می باشد. خرید اینترنتی پودر سیر با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب از همین شرکت امکان پذیر می باشد.
خرید اینترنتی پودر سیر با بهترین کیفیت و قیمت

لیست قیمت پودر سیر فله ای

لیست قیمت پودر سیر فله  ای پودر سیر فله ای نسبت به پودر سیر کیلویی قیمت مناسب تری دارد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند به صورت فله ای خریداری نمایند. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت پودر سیر می توان به مواردی همچون فصل خرید و تولید، کیفیت این محصول، هزینه عوامل تولید، قیمت مواد اولیه خریداری شده، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند. پودر سیر به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند و برای درمان انواع بیماری های عفونی بسیار مؤثر می باشد.

قیمت مناسب پودر سیر به صورت فله باعث شده که اغلب مشتریان به این صورت اقدام به خرید این محصول نمایند و از خریداران فله و عمده این محصول شرکت های بازرگانی می باشند ک این محصول را با ضمانت کیفیت و برند معتبر به کشور های مختلف جهان صادر می کنند.

یکی از چاشنی هایی که به صورت خشک و تازه در اکثر غذا هایی سنتی ایرانی استفاده می شود سیر است و در برخی مواقع که به سیر تازه دسترسی نداریم می توان از سیر خشک شده یا پودر آن استفاده نمود که علاوه بر دارا بودن طعم عطر بیشتر نسبت به سیر تازه از خواص مشابه ان برخوردار است.

طرز تهیه پودر سیر خانگی

بسیاری از افراد در منزل اقدام به تهیه پودر سیر خانگی می کنند. برای تهیه پودر سیر در خانه ابتدا باید سیرها را به خوبی پوست بکنید و سیرهای پوست کنده را به صورت نازک برش داده و بر روی یک سینی قرار دهید و سپس فر را بر روی ۸۰ درجه سانتیگراد قرار داده و سینی سیرها را درون فر گذاشته تا کاملاً خشک شوند.

بعد از اینکه سیر ها کاملاً خشک شدند آنها را درون یک مخلوط کن ریخته و پودر کنید. پودر به دست آمده را درون یک صافی بریزید تا تکه های خرد نشده جدا شوند و پودر سیر را باید درون شیشه در بسته و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید.

تهیه سیر تازه در تمام فصول سال کار بسیار سخت و در واقع غیر ممکن است، از طرفی استفاده از سیر تازه در همه روز های هفته مقدور نمی باشد و در صورت نگهداری برای مدت زمان طولانی ممکن است سبب از دست رفتن مواد مغذی در آن شود پس بهتر است که سیر را به صورت خشک شده و پودر شده همیشه در منزل داشته باشیم.

پودر سیر با دارا بودن تمام فواید سیر تازه جایگزینی مناسب و کاربردی برای آن محسوب می شود. لازم به ذکر است که پودر سیر عمر مفید بیشتری نسبت به سیر تازه داشته و در نتیجه می توان آن را بدون از دست دادن مواد مغذی و برای ماه ها و در برخی مواقع تا سال ها نگهداری نمود.

این محصول علاوه بر دارا بودن آنتی اکسیدان حاوی املاح معدنی و مورد نیاز برای بدن می باشد. استفاده از پودر سیر بسیار راحت تر از سیر تازه می باشد زیرا نیازی به خرد کردن آن نمی باشد و بوی تندی نیز ندارد.

معرفی پودر سیر و خواص فوق العاده آن

معرفی پودر سیر و خواص فوق العاده آن پودر سیر خالص و درجه یک محصولی است که بدون هیچ گونه افزودنی تولید شده و ارزش غذایی بالایی دارد. این محصول بسیار مغزی است و استفاده از آن علاوه بر طعم دادن به غذا دارای خاصیت دارویی نیز می باشد.

برخی از شرکت های تولیدکننده سیر خشک را به همراه پوست آسیاب می کنند تا پودر حالت چسبندگی خودش را از دست بدهد و ظاهر بهتری داشته باشد. یکی از بهترین پودر سیرهای تولید شده در کشور متعلق به شهر همدان می باشد.

پودر سیر ادویه ای کاربردی و مغذی است که برای خوش طعم شدن غذا مفید می باشد. پودر سیر به دلیل داشتن انواع مواد مغذی و املاح معدنی نظیر کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، سدیم، و انواع ویتامین های آ، بی، سی، و فیبر و … برای بدن بسیار مفید است و در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

از خواص پودر سیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • باعث کاهش کلسترول خون می شود.
  • از ابتلا به انواع سرطان ها پیشگیری می کند.
  • باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • به هضم بهتر غذا کمک می کند.
  • موجب کاهش فشار خون می شود.
  • باعث تقویت استخوان ها می شود.
  • در کاهش درد دندان بسیار مؤثر می باشد.

پودر سیر باعث رقیق شدن خون می شود و در کاهش سکته های مغزی و قلبی بسیار مؤثر است و از لخته شدن خون در رگ ها پیشگیری می کند همچنین به دلیل خاصیت ضد قارچی و کمک به رشد مو باعث استفاده از آن در انواع شامپو های گیاهی شده است.

از خواص درمانی پودر سیر می توان به کمک به درمان سرماخوردگی، بهبود سر درد و سر گیجه و … اشاره کرد. این محصول پر خاصیت در بسیاری از شهر ها به صورت ارگانیک و طبیعی کشت می شود و از هیچ گونه سموم شیمیایی و آفت کش ها و کود های شیمیایی در پرورش آن استفاده نمی شود که از آن در تهیه پودر سیر استفاده می گردد که بسیار پر خاصیت می باشد.

پودر سیر درچه غذاهایی استفاده می شود ؟

موارد استفاده پودر سیر را می توان در انواع غذاهای سنتی و مدرن از جمله انواع سوپ ها، انواع خوراک، انواع خورشت و پیتزا نام برد و یکی از خوش عطرترین چاشنی هایی می باشد که در خوش طعم کردن انواع غذاها تاثیر زیادی دارد و در بسیاری از رستوران ها استفاده می شود و یکی از ادویه های پر طرفدار در داخل و خارج از کشور می باشد.

پودر سیر به دو صورت صنعتی و سنتی تهیه می شود که هر کدام دارای کیفیت و خصوصیات متفاوتی می باشند. در تهیه پودر صنعتی ابتدا سیر را پوست کنده و آن را به قطعات کوچکی قسمت می کنند و سپس آن را در سینی های آلومینیومی قرار می دهند تا به خوبی خشک شود و پس از خشک شدن سیر را درون آسیاب ریخته تا به صورت یک پودر سیر مرغوب و باکیفیت تهیه می شود.

این روزها از پودر سیر برای استفاده در جیره غذایی دام و طیور نیز استفاده می کنند، زیرا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن آنها می شود و در رشد بهتر آنها تأثیر زیادی دارد و در تغذیه آبزیان، پرندگان و دام مورد استفاده قرار می گیرد و با وجود کاربرد فراوان در بسیاری از صنایع امروزه فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

از سیر در کارخانه های داروسازی و شرکت های تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی نیز استفاده زیادی می شود، زیرا همان طور که می دانید سیر خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد قارچی دارد و در تهیه انواع شامپو و صابون کاربرد دارد.

راهنمای خرید پودر سیر اعلا

راهنمای خرید پودر سیر اعلا برزای خرید پودر سیر اعلا باید به درصد خلوص سیر و ماندگاری آن توجه کنید. سیرها در کارخانه ها توسط دستگاه های صنعتی کاملاً خشک می شوند و سپس در دستگاه های مخصوص سیرهای خشک شده را پودر می کنند و در بسته بندی های متنوع ارائه می نمایند.

در هنگام خرید این محصول باید به برند و شرکت تولید کننده نیز توجه زیادی نماییدپودر سیر از ادویه های خوش عطری است که در انواع غذاهای سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند و عطر فوق العاده ای به غذا می بخشند و برخلاف سیر هضم راحت تری دارد و بوی ملایم تری از سیر دارد.

پودر سیر در شهرهایی از جمله تبریز، همدان، کرمان، جیرفت، اهواز و غیره با بهترین کیفیت تولید می شود زیرا در این شهر ها هر ساله حجم زیادی از سیر تازه برداشت می شود و در کارخانه های تولیدکننده به صورت های مختلف از جمله اسلایس شده و پودر شده فرآوری و بسته بندی می شود. این شهر ها توانسته اند نیاز بازار های داخلی و خارجی را تأمین نمایند.

سیر یکی از مفید ترین ادویه های آشپزی است که در بسیاری از غذا ها استفاده می شود و در طعم و کیفیت غذا تاثیر بسیاری دارد. پودر سیر از تازه آن بهتر بوده زیرا هنگامی که سیر را خشک می کنید، به طول عمر و ماندگاری و دوام آن افزوده می شود بدون آن که خاصیتش را از دست بدهد و می توان آن را در تهیه سس های مختلف استفاده کرده و طعم و عطر بهتری به آن ها بخشید.

از پودر سیر می توان در تهیه انواع سس پیتزا و بشامل و همچنین در پخت غذا های مختلف از جمله نان سیر و غذا های گوشتی و پاستا ها استفاده کرد زیرا بر خلاف سیر تازه زیر دندان نمی رود و همچنین عطر و طعم بیشتری نسبت به سیر تازه دارد.

مشخصات پودر سیر درجه یک

همان طور که می دانید بهترین سیر در همدان کشت می شود. این شهر به دلیل  شرایط اقلیمی مناسب و داشتن زمین های کشاورزی حاصلخیز مناسب ترین مکان برای کاشت سیر می باشد. سیر های این شهر از لحاظ کیفیت و سلامت شهرت جهانی دارند و در تولید سیر مقام اول را در کشور دارد.

پودر سیری که از این نوع سیر تهیه می شود دارای کیفیت بی نظیری است و به دلیل تازه بودن دارای عطر و بوی بسیار خوبی است و از مشخصات پودر سیر درجه یک می توان به بسته بندی بهداشتی و استاندارد، عطر و بوی عالی، ماندگاری بالا، تازه و مرغوب بودن و … اشاره نمود.

پودر سیر در کارخانه های تولید کننده با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و با استفاده از سیر های مرغوب تهیه می شود و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف ارائه می شود.

این روزها برندهای متعددی در زمینه تولید پودر سیر در حال فعالیت هستند که با استفاده از بهترین سیر ها آن را با دستگاه های مجهز فرآوری نموده و در بسته بندی های مناسب و در وزن های مختلف ارائه می کنند و از اهداف این شرکت ها کسب رضایتمندی مشتری و افزایش کیفیت محصولات می باشد تا بتوانند فروش خود را بالاتر ببرند که بسیاری از برندهای تولید کننده در این زمینه بسیار موفق بوده اند زیرا با استقبال زیاد مشتریان رو به رو بوده اند.

در حال حاضر بسیاری از کشورهای اطراف به دلیل کیفیت بالای پودر سیر ایرانی متقاضی این محصول با کیفیت می باشند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع پودر سیر مشغول کار می باشند و این محصول را به کشورهایی از جمله ترکیه، عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که به علت مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز بسیار پرفروش است و مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است.

صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای بازرگانان و تاجران ایرانی موجب ارز آوری مناسب برای کشور شده و سبب بهبود روابط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه می شود همچنین فرصت های جدید شغلی را ایجاد می کند.

فروش عمده پودر سیر با قیمت عالی

فروش عمده پودر سیر با قیمت عالی این روزها خرید و فروش انواع پودر سیر بسیار پر رونق می باشد زیرا به علت کاربرد فراوان و خواص بسیار مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و مشتریان زیادی دارد. یکی از مراکز فروش پودر سیر با کیفیت عالی و قیمت مطلوب همین مرکز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است و برای خریدار و فروشنده سود بسیار خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

مشاوران فروش در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سؤالات شما مشتریان عزیز می باشند و شما را برای انتخاب و خریدی بهتر یاری می دهند تا با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید این محصول نمایید و در صورت ثبت سفارش محصول در اولین فرصت به نشانی شما ارسال می شود. ارائه محصولی با کیفیت درجه یک، تسریع و سهولت در خرید، هزینه مطلوب و … از مزیت های خرید از این سایت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

پاسخی بگذارید